پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

دانلود پاورپوینت با موضوع تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین، در قالب ppt و در 143 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بخش اول جایگاه انسان در قرآن، ضرورت تکریم ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی، بخش دوم اهداف طرح تکریم ارباب رجوع، مبانی اعتقادی طرح تکریم ارباب رجوع ، مفهوم تکریم، تعریف ارباب رجوع – تعریف مشتری، انواع ارباب رجوع

دانلود پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین پاورپوینت تکریم ارباب رجوع پاورپوینت جلب رضایت مراجعین تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین تحقیق تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین پاورپوینت بررسی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین  اهداف طرح تکریم ارباب رجوع مبانی اعتقادی طرح تکریم ارباب رجوع

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4051 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 143

دانلود پاورپوینت با موضوع تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین، در قالب ppt و در 143 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

بخش اول:

جایگاه انسان در قرآن

ضرورت تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی

 

بخش دوم:

مقدمه

پیشنهاد طرح

اهداف طرح تکریم ارباب رجوع

مبانی اعتقادی طرح تکریم ارباب رجوع

مفهوم تکریم

تعریف ارباب رجوع – تعریف مشتری

انواع ارباب رجوع

اهمیت ارباب رجوع – اهمیت مشتری

انواع نگرش به مشتری

جلب رضایت مشتری چیست ؟

 

بخش سوم:

هفت برنامه مصوب دولت به منظور تحول در نظام اداری ایران

پنج برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمات  به ارباب رجوع

اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم

تدوین منشور اخلاقی 

بهبود و اصلاح روش های انجام کار

نظر سنجی از مراجعین

نظارت برحسن رفتار مراجعین

طرح تشویق و مواخذه کارکنان

 

بخش چهارم:

اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری

ویژگی نظام خدماتی مطلوب

اصول طلائی تکریم ارباب رجوع

ده فرمان طرح تکریم در نظام اداری

 

بخش پنجم:

نقش هوش هیجانی در ارتباطات با ارباب رجوع

اهمیت شکایت و شاکی

ارباب رجوع شاکی چه می خواهد

فواید مدیریت شکایت از دیدگاه ماتسوشیتا

فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان

راهکار های حل شرایط دشوار

ضرورت اخذ بازخورد از مشتری

ارتباط رضایت کارکنان با رضایت ارباب رجوع

چگونه رضایت ارباب رجوع را محاسبه کنیم

 

بخش ششم:

مهارت های برقراری ارتباط تلفنی

مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

راهکار های افزایش مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

قوانین طلائی تکریم ارباب رجوع

نکاتی برای تفکر بیشتر 

 

قسمتی از متن:

تكریم از ارباب رجوع طرحی است که طی سالهای اخیر در جهت کاهش بوروکراسی اداری و تامین خواسته ها و رضایتمندی شهروندان از مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتی اجرا می شود. از آنجا كه یكی از مقوله های سنجش كار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههای دولتی می باشد به منظور ایجاد ساز و كارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعین و نهادینه شدن این موضوع ، ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداری بعنوان یكی از طرح های های هفتگانه تحول اداری منظور گردیده است.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  ” تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین ”  می باشد که در 6 بخش و در حجم 143 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

دانلود پاورپوینت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین